Jaar van de ‘why’

Wij hebben onze klanten altijd verteld dat we goed kunnen schoonmaken. Dat we uitstekend kunnen beveiligen. Perfecte facilitaire service bieden. Goede zorg leveren. En dat je bij ons lekker kunt eten. Maar eigenlijk is dat allemaal heel logisch. Klanten mogen van ons verwachten dat we ons vak verstaan. Wij zijn immers toonaangevend facilitair dienstverlener, een van de grootste spelers in de markt, en al meer dan 50 jaar actief.

Het afgelopen jaar zijn we daarom een stap verder gegaan. We zijn op zoek gegaan naar de werkelijke toegevoegde waarde van ons bedrijf. Wat maakt ons uniek? Wat is ons bestaansrecht? Wat is de ‘why’ van Facilicom Group? In 2017 hebben we onze nieuwe missie geformuleerd die hierop antwoord geeft. En waaraan we ons dagelijks handelen kunnen staven. Onze nieuwe missie luidt ‘samen werken aan een inspirerende leefomgeving voor iedereen’.

De nieuwe ‘why’ geeft richting aan de transitie van Facilicom Group. We kantelen naar een organisatie die customer excellence voorop stelt. Daarbij blijven we uiteraard werken aan het optimaliseren van onze dienstverlening, de operational excellence.

In 2017 hebben we veel geïnvesteerd in de ontwikkeling van de organisatie én van onze medewerkers. Om zo nog beter in te spelen op de behoefte van de klant. Het stimuleert ons te blijven innoveren. En het spoort ons aan nadrukkelijker samen te werken en gebruik te maken van elkaars kennis en ervaring.

Met onze nieuwe missie als kompas hebben we in 2017 gewerkt aan slimme integrale facilitaire oplossingen. Wat we het afgelopen jaar hebben bereikt, leest u in ons jaarverslag.

Geert van de Laar | CEO